پادگان 02 پرندک داخل پرانتز همون 02 شهید انشایی

وبلاگی برای سربازای اعزامی برج 8 سال 93 به بعد

پادگان 02 پرندک داخل پرانتز همون 02 شهید انشایی

وبلاگی برای سربازای اعزامی برج 8 سال 93 به بعد

وبلاگو ساختم که بچه های سرباز پادگان پرندک همدیگه رو سریع تر پیدا کنن
باهم آشنا بشن و بتونن بهم کمک کنن
اطلاعات لازم رو هم میدم خدمتتون که مشکلی براتون پیش نیاد
یا علی

  • ۰
  • ۰

آدرس پادگان صفر دو پرندک (شهید انشایی) :

 تهران-رباط کریم - پرندک مرکز تربیت و آموزش شهید عبدالحمید انشائی

از مسیر شهرستان شهریار هم سواری برای پادگان موجود است


آدرس:

 تهران-رباط کریم - پرندک مرکز تربیت و آموزش شهید عبدالحمید انشائی (02)


شماره تماس: دوستان شماره های جدید با رنگ سبز قرار گرفت. به روز شده 

51 الی 56668550-021 

021-56968550-2

021-56968542-52

بدون خط تیره شاید بعضی گوشی ها برعکس نشان بدهد:

02156668550

الی

51

---

021-56968550-52

021-56968542-52

021-56968549-52



برگرفته شده از 02army.blog.ir

  • ۹۷/۰۵/۱۷
  • shabro erfani

نظرات (۲۴۶)

سلام خسته نباشید. اگر زنگ بزنم بخوام با یکی از سربازا که نامزدم هست صحبت کنم اجازه میدن یا خیر؟
پاسخ:
بله مشکلی نیست
سلام ..روزبخیر..اگر تماس بگیریم اجازه میدن بانامزدم صحبت کنم؟ سرباز پرندک هس
پاسخ:
اره اجازه میدن
سلام و خسته نباشید....چجوری میتونم برای داداشم که تو پادگان پرندک کد تلفن تهیه کنم؟
پاسخ:
کد تلفن پردان و گروهانش رو ازش بگیرید
  • ستوانیکم سابق وظیفه
  • سلام  . ما شانس آوردیم وقتی تو صفر دو خدمت کردیم که تو سه راه تختی و بغل گوشمون بود مگرنه الان بیچاره بودیم  تهران کجا و پرندک کجا     آموزشی صفر یک و بعدش صفر دو    واقعا حال کردیم 

    پاسخ:
    الحمدالله
  • محمد مداح
  • میتوانیم با سربازان صحبت کنیم

    پاسخ:
    بله می تونین

    من پدر یکی از سربازانم میخام بگم خیلی سخت میشه با پادگان تماس گرفت و شماره های داده شده دایما اشغاله 

    پدر یکی از آموزشی ها هستم میگن از ساعت 4 به بعد زنگ بزنیم اما یا اشغاله یا میگه خط خرابه معلوم نیست کی میتونه تماس بگیره 8/5 به بعدم میگن خاموشیه زنگ نزنین در هر حال راههای تماس را خیلی سخت کردن لطفا فکری در این مورد بکنین یا حداقل گوشی که دم در تحویل میدن بتونن در مواقع ضروری زنگ بزنن از 4 روز پیش که بچه ها رفتن هیچ خبری از حالش نداریم متاسفانه

    پاسخ:
    میتونن با کارت تلفن تماس بگیرن
    خیالتدن راحت بچه تون در حال آموزش هست نه جنگ و اتفاقی نمیوفته

    لطفا ی فکری به حال تلفن پادگان بکنید یا بوق اشغال میخوره یا زنگ ک میزنیم سوت مستقیم میزنه و صدای کسی نمیاد

    پاسخ:
    مدام تماس بگیرید تا بتونین ارتباط برقرار کنین

    این چه وضعشه آخه همش اشغاله

    پاسخ:
    چند هزار نفر اونجا هستن و آموزش میبینن و همه شون هم خانواده دارن

    من امروز مطلع شدم که همسرم از ۰۱به‌۰۲جابجا شده اگه‌من ب خود پادگان زنگ بزنم میتونم‌باهمسرم حرف بزنم؟؟؟چون به پادگان قبلی زنگ‌زدم گفتن جابجا شده درحال حاظر شماره اسایشگاهشو ندارم اگه به پادگان زنگ بزنم میتونم باهاش صحبت کنم؟

    پاسخ:
    باید اسم گردان و گروهان آموزشی ایشون رو بدونین در غیر این صورت بعید می دونم بتونین ارتباط بگیرین

    چرا من هرچییییییی زنگ میزنم هیچکس جواب نمیده اخع این چه وضعشع بخدا ماهم اینجا دلواپس سربازامونیم چرا من ۳ روزه هرچییییی زنگ میزنم هیچکس جواب نمیده یا میزنع اشغاله یا مقدور نیس چرا اینجوری میکنن اخه 

    پاسخ:
    پادگان معمولا عمیشه سه هزار سرباز آموزشی در حال آموزش داره ممکنه خط ها شلوغ باشه

    سلام وقت بخیر ببخشید من ١٠روزه از نامردم بی خبرم چرا هیچ خبری نمیدن اخه چرا نمیزارن زنگ بزنن من و خانواده اش مردیم از دلواپسی

    پاسخ:
    مشکلی برا تماس گرفتن ندارن
    میتونن با کارت تلفن در ساعاتی که کلاس و آموزش ندارن تماس بگیرن
    خیالتون راحت دلواپسی نداره
    نامزد شما رفته خدمت و در حال گذران ساعت درسی و آموزشی هست
    آیا وقتی مدرسه میرفت و دانشگاه بازم دلواپس می شدین؟
    راحت باشین و خودتون و ایشون رو اذیت نکنین

    با عرض سلام و خسته نباشید به حافظان ایران زمین عرض کنم خدمت الان در پادگان با حضور در جبهه ها در بیابان بدون امکانات و در تاریکی شب و غرش انواع سلاح های جنگی ؟ به قول معرف شنیدن کی بود مانند دیدن برید از آنها بپرسید که شنیده ها را دیدن . پسری دارم در خدکت شماست درحال آموزش لیسانس کد دوره اختیاریست یا اجباری . اگر کدآموزش بگیرد درجه دار می شود واگر نگیرد مثل سرباز معمولی خدمت می کند یا از مزایای لیسانس استفاده می کند چون سرباز های معمولی بیشتر درخال نگهبانی دادن هستند . راهنمایی بفرمایید

    پاسخ:
    سلام
    در صورت گذراندن دوره کد ستوان سه می شود
    و در غیر این صورت گروهبان یکم
    در مورد نگهبانی بستگی به تعداد سرباز های موجود در یگان خدمت کننده دارد
    در صورت کافی بودن تعداد سربازها از ایشان به عنوان گروهبان نگهبان و پاسبخش و... استفاده می شود.
    ک اکثرا همینگونه هست

    سلام.من این پادگان خدمت کردم .زمانی که داشت منتقل میشد از سه راه افسریه به پرندک.سال 1392 بود فکر کنم.چقد سختی کشیدیم.با درجه ستوان دومی چقد نگهبانی اسلحه خونه  نگهبانی  مقر فرماندهی دادیم.خیلی سخت گذشت خیلی .

    پاسخ:
    الان نگهبانی ها اکثرا دست پاسدارخونه هست و یه تعداد نگهبانی اسلحه خونه و... هست که دو ساعت پست و چهار ساعت استراحت هست
    ما هم نگهبانی دادیم وسخت نبود
  • جمشید امید 09142443590
  • سلام ، لطفا می خواستم با قسمت ایثارگران پادگان پرندک صحبت کنم یک شماره تلفن ارسال فرمایید متشکرم

    پاسخ:
    از همین شماره تلفن پادگان برا تماس و وصل شدن به داخلی مورد نظر در ساعات اداری استفاده کنین
  • مجید سرابی 09121119878
  • سلام وقت بخیر ساعات ملاقات برای سربازان آموزشی چه تایمی است ؟

  • آرش سلمان زاده
  • باسلام .آدرس دقیق پادگان درپرندک ک کد پادگانش343هستش رو میخوام

    من خودم اموزشیم اونجا بود,باجه های تلفنش بیشتر خرابه کارت تلفن باید با خودش ببره بعضیاش سالمه,واسه زنگ زدنم از ٥تا٨میشه بهشون زنگ بزنید,باید اسم گردان و گروهانشونو بدونید تا بتونید تماس بگیرید

    با سلام ، پسر من آموزشی ۰۲ پرندک افتاده تک فرزند و از ناحیه زانو دچار پارگی رباطه و معاف از رزمه ، احتمال داره بعده تقسیم شدن شهرستان بیوفته ، ازتون خواهش میکنم جوابمو بدین خیلی نگرانم

    سلام تلفناتون قبلا اشغال بود الان کلا بوق نمیخوره چرااینجوریه

    سلام تایم تماس با این پادگان کی هست هرچقدم ک زنگ میزنیم اصلا نمیگیره

     

    پاسخ:
    سلام
    چهار عصر تا نه شب بعد تماس بگیرید

    سلام اعزامی‌های ۱۹ بهمن که بدلیل شیوع کرونا از اسفند مرخص شدند قرار بود ۱۵ فروردین مراجعه ننایندد. ایا باید بیایند؟ یا با توجه به تمدید قرنطینه تا ۲۰ فروردین مرخی ایشان هم تا بیستم تمدید میشود؟ 

    پاسخ:
    با یگان خودتون صحبت کنید

    سلام ، اعلام کرده بودن دوره آموزشی اعزامی های اردیبهشت به یک ماه کاهش یافته اما الان 31اردیبهشته و برادرم که تو پادگانه بهش گفتن تا 12ام مرخصشون نمیکنن دلیلش چیه ؟ از کجا باید پیگیری کنیم؟

    پاسخ:
    هر جای قوانین خودشو داره
    میتونن نگه دارند

    سلام آیا میتونم برای همسرم مدارکش رو که بخاطر تعطیلی رسمی نتونسته برابراصل کنه برابر اصل کنم پست کنم به پادگان؟

    پاسخ:
    بله میتونید

     سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم ببینم اگه اسم گردان و گروهان سربازمونو ندونیم....هیچ راهی نیس برای برقراری تماس؟

    پاسخ:
    تماس بگیرید شاید لیست داشته باشن پیدا کنن

    سلام من سال71تا73درمرکزاموزش02خدمت کردم حالا برای تعویض کارت هوشمنددی ماه97اقدام کردم هنوزکارت برام ارسال نشده حالا ازطرف نظام وظیفه کرمانشاه پیگیرشدم میگن اطلاعات کارت مغایرت داره لطفا راهنمایی فرمائید  ممنون  

    پاسخ:
    پیگیر مغایرت بشین

    آیا میشود سرباز فراری پرندک را هم اطلاع دهیم با این شماره ها؟

    پاسخ:
    بله میشه

    سلام گوشی ازاد نیس ازین ساده ها؟

    من ۹۹/۳/۴اعزامم کسی از شرق تهران هست ک باهم بریم؟ بومهن رودهن پردیس دماوند جاجرود شرق دیگه اگه هست09216572260شمارمه یه اس بده هماهنگ کنیم باهم بریم

    پاسخ:
    آزادی دو نفر آزادی دو نفر!

    سلام وقت بخیر برادرم  ۱تیر اعزام شده از چهارمحال و بختیاری به پرندتهران ۰۲

    ولی هنوز تماس نگرفته این شماره ها هم همش اشغال هستن خواستم بپرسم راه دیگه ای برای برقراری تماس هست؟؟

    پاسخ:
    نه همون راهه مگه خودشون تماس بگیرن

    سلام وقت ملاقات برای سربازان اموزشی چه وقتی هست و فقط خانواده میتونه بیاد ملاقات؟؟لطفا جواب بدید ممنون

    پاسخ:
    بله میتونه

    سلام اگر برم دم‌در پایگاه اجازه میدن چن‌لحظه نامزدمو ببینم؟؟؟

    پاسخ:
    معمولا مشکلی ندارن برا ملاقات

    مادر سربازی هستم که در نیروی دریایی نوشهر در حال خدمت است. پدرش پس از پایان خدمت خود، کارت پایان خدمتش را از پادگان دو صفر دریافت کرده. ایشان مدتی در جبهه خدمت کرده بودند. برای دریافت تخفیف خدمتی برای پسرم ، چه مراحلی را باید انجام دهم و به کجا باید مراجعه نمایم. 

    با سپاس  

    پاسخ:
    باید برن نزدیک ترین یگان ارتش نیروی زمینی و بپرسند

    سلام وقت بخیر من ۵.۴اعزامم ۰۲پرندک میخوام ببینم کسی هستش ک برج ۴ تیرماه رفته باشه آموزشی ببینیم ب چ صورت

    پاسخ:
    نمیدونم مگه همینجا ببینید

    سلام من نامزدم  ا تیر اعزام شد الان 2مرداد هنوز هیچ خبری ازش نیس مگه چن روزع اس اموزشی 

    پاسخ:
    نترسید سالمه داره مرد میشه
    کشتید مارو با این نامزدهاتون

    سلام خیته نباشید برای تماس شماره داخلی باید چه شماره ای و بگیریم؟

    پاسخ:
    به همون تلفن خانه زنگ بزنید وصلتون می کنن
  • فاطمه هژبر مقدم
  • سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بسته پستی برای نامزدم ارسال کنم درب پادگان

    به راحتی به دستشون میرسه؟ 

    پاسخ:
    باید شماره گروهان و اسم گردانشون رو بدونین

    سلام خواهش میکنم جواب بدید ما میتونیم بیاییم ملاقات سربازمون؟؟؟؟

    پاسخ:
    بله میتونین

    99/6/1  اعزام 

    یاعلی 

    پاسخ:
    در پناه حق 
    خوش بگذره این دوران شیرین

    سلام میخاستم ببینم پست بفرستم راحت ب دست نامزدم میرسه یا خیر؟

    پاسخ:
    باید شماره گروهان و اسم گردان ایشون رو بدونید

    سلام میخاستم بدونم میش بیایم ملاقات و اگ میش چ روزهایی و چ ساعت های وقت ملاقات هستش

    پاسخ:
    صبح ها میتونین بیاین به شرط اینکه میدان تیر یا آموزش غیر آکادمیک نباشند

    به درد من یکی که خیلی خورد این پست

    واقعا دستت درد نکنه.

    پاسخ:
    خواهش
    خدا رو شکر

    داداشم پرندک افتاده خیلی میترسم دوستای ناباب روش تاثیر بزارن میترسم از دوری خانواده کاری دست خودش بده تورو خدا ادمشون کنید که  آروم بشن دیگجه به فکر بچه بازی نباشن واسه همه سربازا وطن ارزو سلامتی دارم

    پاسخ:
    دوستای ناباب همه جا هستن
    اون اگه قوی باشه سربازی و بیرون سربازی فرق نمیکنه

    سلام ساعت ملاقات سربازان با خانواده  چه زمانی هست؟

    پاسخ:
    سام
    ساعات اداری تشریف ببرید دژبانی در پادگان

    سلام ساعت کاری .برای ثبت نام  درج داری چنده ممنون

    پاسخ:
    برا چه موردی

    هیچ کدوم از خط ها جواب نمیدن یا بوق ازاد میخوره ماچطور باید ارتباط بگیزیم

    پاسخ:
    مرتب باید تماس بگیرید
    همینجوریه
    خیلی وقت ها جواب نمیدن
    ولی کارت تلفن دارن که سرباز شما بهتون زنگ بزنه

    سلام وقت بخیر ببخشید شماره پادگان ارتش پرندک ولی بخش تکاوری ک ی مقدار بالاتر از پادگان ۰۲هست رو میشه بهم بدید.خ واجبه

    پاسخ:
    اطلاعی ندارم

    اعزامیه ۹۹/۰۷/۰۳👨‍✈️

    پاسخ:
    در پناه حق جناب

    سلام من پدر یکی از سربازها هستم پسر من وسط اموزشی مرخصی امد و دیگه نرفت حالا من زیاد بهش میگم برو بچه سربازی رو خدمت کن برگرد ولی اصلا به کتش نمیره حالا من باید چه کار کنم     چه کار کنم که از خود پادگان بیان ورش دارن و ببرنش

    پاسخ:
    اگه اینکارو می کنید بازم فرار میکنه
    نصیحتش کنید که خودش بره
    قبل بردنش هم با یگانی که خدمتش شروع شده هماهنگی کنین که با دوره جدید شروع کنه و عفو بخوره

    سلام اقا تایم های ملاقات رو میدونین چجوریه الان؟

    پاسخ:
    صبح ها و عصر ها میتونین برین ملاقات
    اگه میدان تیر یا صحرا برای آموزش نرفته باشند دژبان میفرستند و نرفتونو میارن
    در ساعت استراحت زنگ میزنن به گروهان

    برگ خروج گرفتم   گم  کردم   ولی تو  دفتر فرماندهی  ثبت  شده  خواستم  ببینم دژبانی منو رد میکنه یا کلی اذیت میشم و  این داستانا

    پاسخ:
    نه دژبان  رد نمی کنه
    غلط میکنه رد کنه

    سلام خسته نباشید

    ممکنه که بگین بعد اتمام آموزشی تو بخش شهید سید عبدالحمید انشائئ نزاجا (02) کجا میفتیم؟

    این حقیقت داره که بعدش میفتیم لب مرز؟

    خواهش میکنم جواب بدین

    پاسخ:
    خیر
    یگان های لب مرز ارتش محدود هستند (چون بیشتر مرز تحویل یگان های مرزبانی نیروی انتظامی هست)
    و از همدوره ها من کسی مرز نیوفتاد
    اکثرا استان خودشون یا استان مجاورشون افتادند.

    سلام خسته نباشید من همسرم اموزشی افتاده این پادگان فقط گفتن باید تست کرونا و حساب بانکی سپه  داشته باشه اینارو وقتی اومد پادگان انجام میدن یا باید از قبل اماده کنه؟ ممنون

    سلام 

    من برادرم آموزشیش افتاده شهید انشایی شنبه اعزام میشه 

    میخواستم بدونم کی میتونه برگرده بعد از این که رفت ؟

     

    من که خونمون نزدیک تهرانه بعد ساعت مقرر میتونم بگردم البته اگر پست نخوره؟ 

  • سمیه حسنی
  • سلام میخواستم بدونم توی آموزشی مرخصی میدن؟

    سلام اگه میشه جواب بدین من نامزدم دیروز اعزام شده ولی نتونسته تماس بگیره منم زنگ زدم گفتم باید اسم گردان و گروهانو بگین اخه من از کجا بدونم وقتی نتونسته تماس بگیره شما اطلاع دارید تو اموزشی مرخصی میان یا نه؟

    سلام ادمین محترم برادرمن 4روزه اعزام شده وباماتماسی نداشته 

    اونوقت شمامیگی تلفن ها درسته و بچها کارت دارن؟من امروز حضوری اومدم پادگان اما چنین چیزی برای سربازای آموزشی نبود لطفا پیگیری کنید یا دروغ نگید به خانوادها که بچها همه‌چیز دارن اما خودشون تماس نمیگیرن ،شک وشبه به وجود نیارید،یا علی اقا

    سلام  لطفا اجازه بدید سربازا زنگ بزنن بخدا دلمون تنگ شده😭ما چجوری وقتی تماس نگرفتن اسم گردان وگروهشونو بدونیم؟لطفا راهنمایی کنید

    برادرم از شنبه اعزام شده برای آموزشی و امروز دوشنبه ست، هیچ خبری ازش نداریم.

    این شماره ها هم همش اشغاله.

    مادر و پدرم دارن سکته میکنن.دو دقیقه فقط بتونه با مامانم صحبت کنه آرومش کنه، چی میشه؟

    چرا بهشون اجازه نمیدین زنگ بزنه؟ خودش میدونه مامان و باباش چقدر دلواپسشون هست و اگه بتونه زنگ میزنه. 

    چرا اینجوری میکنین؟

    کاش سر بچه های خودتون هم اینجوری میکردین.

    یعنی هیچکس تواون پادگان جوابگو نیست 

    مگه بردینشون اسیری اخه برادرمن؟

    برای چی نمیزارید تماس بگیرن؟چه مشکلی به وجود میاد؟مرخصی که ندارن تلفنم ازشون گرفتید ؟این بندهای خداهم مثل شماها خانواده دارن 

    ما باید به کی این حرفارو بزنیم واقعاتاصدامونوبشنوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    برادر من تو پادگان ۰۲هستش شنبه رفت و شبش برگشت برای لباسش گفت کدوم پادگانه و من زنگ زدم صحبت کردم وقتی اون زنگ زد از باجه صداش نمیومد چرا؟

    من ب شماره سومیه زنگ میزنم بعضی وقتا اشغاله و چند دفعه پشت سر هم زنگ میخوره و جواب گو هستن امتحان کنید البته اگ گردان و گروهانشونو میدونید اخه اپراطور ها دسترسی ندارن

    داداش منم از شنبه رفته ..وای تا الان هیچ خبری از خودش نداده
  • محمد همایونی
  • خانوم سمیه من نمیدونم چجوری به برادر شما اجازه دادن که بیاد والا !

    من الان هم برادرم رفته هم دامادمون،باهم اعزام شدن اما هیچ خبری ازشون نداریم چون گردانشونونمیدونیم امکانش نیست تماس بگیریم واقعا دیگه نمیدونستم چیکارکنیم

    لباسش سایزش نبود گذاشت بیاد درست کنه ولی دیگه نمتونه بیاد متاسفانه

    درسته اگ گردان و پادگانشو ندونید نمیتونین تماس بگیرین 

    من از باجه اونا خبر ندارن چجورن ولی برادرم زنگ زد صداش اصن نمیومد خودم زنگ زدم تونستم صحبت کنم انشالله خودشون اگ تونست و گذاشتن بهتون زنگ میزنن اگرم حضوری برین باید بازم گردان و گروهانشونو بدونید

    بعضی از مسئولانشون کمک میکنن تا بتونیم صحبت کنیم ولی بعضیاشون جواب سر بالا میدن 😪

    خوشبحالت سمیه جون من نامزدم رفته هیچ خبری ازش ندارم

    یه مقدارم مریض احوال بود میترسم براش😔انقد دل نگرانم دارم خفه میشم 

    فکر کنم باید حضوری برم پادگانشون هرچند منم مثل بقیه اسم گردانو نمیدونم

    سمیه جون ایم گردان برادرتو میگی؟شاید نامزد منم پیش برادر شما باشه؟

    گلم میتونی یه کاری کنی تا بتونی پیداش کنی شاید جواب ندع احتما ۴۰درصد جواب میده البته 

    ایشالله ک حالشون خوب باشه

    پادگان بعثت گروهان پنجم

    بچه ها یه سایت پایین این سایت هست شماره گردانارو نوشته

    میتونید زنگ بزنید اسم فامیل سربازتونو بگین اگ بود و داشتن میان اگ نداشتن میگن ندارم ولی اگرم نباشه میگن نداریم اینجور میتونید صحبت کنید باهاش ولی خب طول میکشه باید دونه ب دونه ب گروهان زنگ بزنید تا بفهمید

    سمیه جون من متوجه نشدم چی نوشتی میشه دقیق بگی به کجا زنگ بزنم که بپرسم؟

    ببین گلم شماره اینا شماره اپراطوراشونه بعد باید شماره پادگانو وارد کنی ولی نمیدونی کدوم پادگانه بیش تر از ۱۰تا شماره هست دونه ب دونه زنگ بزن ب گروهان اسم فامیل شوهرتو بگو تا بفهمی تو کدومه

    مرسی سمیه جون لطف کردی عزیزم

  • رضا صحبتی
  • سلام چه روزهایی با مراجعه حظوری میشه واسه سرباز مرخصی بگیریم ممنون

    مرخصی نمیدن ۱۵این ماه تموم میشه آموزشیا

    ببخشید میشه یکی به من بگه اینایی که اول آذر رفتن آموزشی دقیقا کی برمیگردن؟؟

    ای خدا من الان ۵ روزه زنگ میزنم بعد از کلی تماس بلاخره خط ازاد میشه اپراتور جواب میده ولی وقتی وصل میکنه گردانی که میگم هیچکس جواب نمیده این دیگه چه وضعیه پس چی جوری ما با سربازمون حرف بزنیم 

    سمیه خانم سلام کدوم سایت میشه ادرسشو بنویسید من چیزی پیدا نکردم تو این صفحه

    و اینکه واقعا ۱۵ آذر اموزشی تموم میشه مگه یک ماه و نیم نیست اموزشی ؟

    عاطفه جون بخدا منم ۵ روزه هرچی زنگ میزنم کسی جواب نمیده دیگه آخر یکی جواب داد گفت تا یه هفته اول اجازه نداره تلفن صحبت کنن😔

    اخی عزیزم شاید نشه ولی من با نامزدم یکم حرف زدم البته خودش 3 ساعت مرخصی واسه اندازه کردن لباسا داشت کارت تلفن خرید به زحمت زنگ زد بهم اونم صداش خیلی ضعیف میومد  این سایت همه شماره ها هست nezaja02.blogfa.com

    من واقعا خیلی نگرانم منو خانوادش از اول آذر خبر نداریم من چجوری اسم گردان و گروهانشو پیدا کنم وقتی تاحالا باهامون تماس نگرفته کسی میدونه؟؟  

    تا اونجایی که من میدونم مثل این گفتن بخاطر کرونا مدت آموزشی 1ماه هست،

    ولی نشنیدم ک بگن تا۱۵ آذر.

    شما مطمئنی سمیه جان؟

    وای یعنی ممکنه ۱۵ آذر باشه

    سلام وای بچه ها من مطمئن نیسم ب داداشم گفتن ۱۵اذر تموم میشه

    داداشت کدوم گردان افتاده من داخلی شو بهت بدم؟

    من روز دوم آموزشی صحبت کردم برادرم مگ میشه تا یه هفته نتونی صحبت کنی؟

    نمدونم والا ولی ب داداشم گفتن ۱۵این ماه تموم میشه 

    شما چجور زنگ میزنید؟من هردفعه زنگ زدم اگ اشغال نبود بر میداشتن میدادن صحبت کنم دومن اشغال بودنشم مدت زمان کمی بود 

    سمیه جان برادر شما کِی اعزام شده؟؟

    سمیه جان خوش به حالت احتمالا مسئول گردان برادرت خوبه من نامزدم گردان فجر هست اتفاقا دیشب بهم خودش زنگ زد من بهش گفتم که ده بار زنگ زدم کسی جواب نداد گفت اتفاقا من صدای تلفنو میشنیدم مسئول گردانشون بیخیال اصلا برنمی داشت گوشی رو 😑

    شکیبا جان تتها راهش اینه که به همه اون شماره ها زنگ بزنی تو اون سایتی که نوشتم اسم سربازتو بگی ببینی هست یا نه خیلی وقت گیره فقط 

    اموزشی هم تا ۳۰ام آذر تموم میشه بعد میفرستن سربازارو خونشون

    عاطفه خانوم میشه منو راهنمایی کنی چجوری تو اون سایت اسم سربازو سرچ کنم ببینم کجاست؟؟

    من به همه شماره ها هرچی زنگ میزنم میگه خط خراب است اخه یعنی چی؟؟؟ ما نگرانیم میفهمید؟؟ من دیشب زنگ زدم گفتن فردا ظهر زنگ بزنید ک سربازا خواب نباشن الان هرچی میزنم میگه خط خراب است اخه چرا واقعا کی به من بگه داستان چیه  

    عزیز اسم سربازارو فک نکنم  بشه سرچ کرد تو اون سایت فقط شماره تماس و شماره داخلی گردانا هست که میتونی زنگ زدی  تک تک اون داخلی رو شماره بگیری اگه جواب دادن اسم سربازتو بگی ببینی اونجا هست یا نه که خیلی وقت گیره

    راست میگن اینکه تو کدوم گردان باشی بستگی ب مدرک تحصیل داره؟ نامزد من دیپلم هست 

    گلم داداش من اول اذر رفت گفتن پانزدهم برمیگردن 

    گلم ب شماره اخریه زنگ بزن ینی چی خط خرابه؟مگ الکیه 

    اره خداروشکر مسئولاشون خوبه 

    بچه ها اونجا بیشتر باجه ها خرابه ولی درست هم داره

    صبح زود زنگ بزن باید بردارن سر کلاسم ک باشن صداشون میکنه میگ ۵دیقه میتونی حرف بزنی بعد بیا سر کلاس

    من هرچی زنگ میزنم میگه خط خرابه ب همه شماره ها زنگ زدم بخدا همینجوری پشت سره هم دارم زنگ میزنم از صبح همش میگه خراب است خراب است خداشاهده دارم از نگرانی دق میکنم از روزی ک رفته خبری نیست ازش😭

  • حاج محمود غفوری
  • خدا لعنت کنه کسیو رو که خانوادهارو میزاره سرکار.

    چرا بچهارو منتقل کردید پایگاه دیگری؟

    ساعت تماس یبار میگن۴ یبار۵ یبار۶ از ۶هم که زنگ میزنیم کل خطا مشغوله

    جمع کنید مسخره بازیتون رو

    اره واقعا 

    هر6‌خط  چه یهو باهم مشغول شدند!!!!!!!😆

    امروز نامزد من اومد خونه خداروشکر بهمون گفت مرخصی میدن تو اموزشی

    شکیبا جان نامزدتون توکدوم گردان بود؟

    گردان بعثت عزیزدلم

    Salam lotfan yeki shomre  bede k ma betuniam tamas begirim😔😔

    شکیا جون گروهان چنده؟

    گردان سوم سمیه جان

    گروه سوم اشتباه گفتم گردان

    اهان خوبه داداش منم گردان بعثت گروهان پنچمه

    چه جوری تماس برقرار کنم کار واجب دارم نمیشه 😔

    میشه لطفا یکی جواب بده همه شماره ها یا اشغال یا جواب نمیدن  

  • حسین فرزین
  • سلام اصلا نتونستم باگر بعثت۳ تماس بگیرم

    شما چجوز زنگ میزنید اشغاله🙄من هردفعه زنگ زدم زنگ خورد و تونستم بر دارم صبح ها زنگ بزنید وقتی اشغال بود بعد سه چهار دیقه دوباره زنگ بزنید البته بعضی از گروهانا نمیزارین موقع کلاس صحبت کنید

    سلام من با این شماره زنک زدم موفق شدم ولی خیلی زنگ زدما 

    بیشتر هم تایم 7 شب تا 9 شب جواب میدن بعضی وقت ها بوق نمیخوره قطع میشه بعضی وقت ها اشغال میزنه عیبی ندارع زیاد زنگ بزنید اوکی میشه 0215696854952

    سلام کسی میتونه یه راهنمایی کنه اسم سرباز ما رو بهش بدیم دو هفته آیت بی خبریم 

    سمیه خانم بی زحمت اون شماره ای که شما تماس میگیرید رو بنویسید، ممون 

    پاسخ:
    سمیه.....
    اگه اون شماره رو نفرستی ناراحت میشه

    واقعا متاسفم واسه فرماندهان این پادگان 

    اصلا کرونا معنایی براشون نداره برادر من کرونای شدید گرفته تو دوران آموزشیش ولی قرنطینش نکردن و از بچه ها هم جداش نکردن نه مرخصی میدن بیاد کلی سرباز های دیگه هم مبتلا میشن هیچ کس رسیدگی نمیکنه بهداریشونم که افتضاحه فقط قرص سرماخوردگی دادن بهش 

     

    پاسخ:
    بله وضع بهداری داغونه

    ببیند من الان حدودا ۱۷ روزه ازش خبر ندارم دارم دیوونه میشم توروقرآن التماسون میکنم یه شماره بهم بدین تا باهاشون ارتباط برقرار کنم

    پاسخ:
    شماره رو قرار دادیم بگردین

    گلم ب شماره سومیه زنگ بزن بعضی از مسئولاش صبح ها میزارن بعضبا شون میگن ۵ب بعد شما بعدازظهر زنگ بزن اگ گروهانشو ندونی تا خودش زنگ نزنه نمیتونی تماس بگیری

    برادر من ک اول اذر رفت از پنجشبه دیگه تموم شد اموزشیش میگه بد بود ولی خوبیی ک داره اینکه میزارن اخر هفته بیان بجز اونایی ک پست دارن بقیه پادگان ها نمیزارن

    پاسخ:
    این خیلی عالیه
    ما خودمونم اینجوری میتونستیم برگردیم پیش خانواده

     

    کجا هارو باید بگردبم تا شمارشو پیدا کنیم؟؟

    سلام خسته نباشید من امروز زنگ زدم برداشتن گفتن ساعت ۴ زنگ بزنم نامزدم دیروز اعزام شدع برای اموزشی بعد میخواستم بدونم چن ماهس اموزشی توی ولفجر ۶ هستش فک میکنم

    بعد میخواستم بپرسم مرخصی میدن بهشون تو دوره ی اموزشی ؟؟!😞

    من با شماره ی اولی تماس گرفتم برداشتن و راهنمایی کردن و گفتن ساعت ۴ تماس بگیرید اسم سربازو بگید گفتم کجا افتاده بعد اینو بهم گفتم در کل جواب دادن ممنون شما تناس بگیرید جواب پیدن حتما 

    سلام 

    من میتونم به نامزدم زنگ بزنم ؟ صیغه هستیم اجازه میدن ؟ یا نه حتما باید عقد باشیم تا بزارن حرف بزنم باهاش؟ یا نه اصن به این چیزا کار ندارن ؟

    پاسخ:
    کار ندارن خواهر
    زنگ بزن

    سلام وقتی زنگ میزنیم میگن تماس برگشت خورده یعنی چی ؟ 

    سلام 
    منم زنگ زدم به پادگان میخواستم با سربازم حرف بزنم گفتن تماس برگشت خورد یعنی چی ؟

    سلام 

    میتونیم برای ملاقاتی بیایم؟؟!

    پاسخ:
    سلام
    بله میتونید

    سلام من میخوام تماس بگیرم باپادگان ک بادادشم صحبت کنن خبری ندارم ازش ولی کلا خط ها اشغاله من نگرانیم زیاده لطفا پیگیری کنین

    پاسخ:
    ما چه کاره ایم پیگیری کنیم؟
    مرتب تماس بگیرید
    نترسین داداشتون سالمه

    داداش منم امروز اعزام شد پرندک نمیدونم رسیدن یانه😕

    پاسخ:
    رسیدن

    سلام خسته نباشید برادر من ازدیروز رفته پادگان نیومده .به شماره پادگان هم زنگ میزنم کسی پاسخ گویی نیست.الان باید چطوری ازاحوال برادرم خبردارشم؟؟؟

    پاسخ:
    مگه قرار بره پتدگان برگرده؟

    من زنگ زدم جواب دادن .اونایی که تلفن رو جواب میدن خیلی ادمای خوب ومهربونی هستن.میخاستم تشکر کنم

    ب کدوم خط زنگ زدین جواب دادن؟؟؟؟

    سلام خسته نباشید داداشم تو پادگان وحدت گروهان دو هر چی تماس میگرم شمارهه نمیگیره یکیم جواب میدی و از اون طرف صدای گوشی میاد که زنگ میخوره ولی حرف نمیزنن پانزده روزه اونجاست خانوادم نکران شدن برا تماس لطفا راهنمایم کنید 

    پاسخ:
    بعضی مواقع حجم تماس بالاست
    اونجا کارت تلفن و تلفن کارتی هست میتونه زنگ بزنه

    وایی ترخدا ی فکری ب حال این تلفنابکنین،درسته سربازین و رفتن ک مرد شن،ولی ادم نگران میشه،دلش تنگ میشه...

    پاسخ:
    امان از دلتنگی...
    سربازیه دیگه
    ولی نا امید نشید به زنگ زدن ادامه بدید

    خدایی چراشماره ای نیس که جواب بدنننننن پوفففف

    پاسخ:
    هست
    صبر داشته باشین
    مرتب زنگ بزنید تا بردارن

    اونایی که معاف از رزم هستن امروز میان خونه؟

    پاسخ:
    ربطی نداره معاف از رزم بودن یا نبودن
    حتی نگهبانی هم باید بدن

    سلام خسته نباشید من برادرم داره میره آموزشی ولی بیشتر شب ها برمیگرده خونه خواستم ببینم شرایط واقعا اینجوریه یا اینکه نه؟

    پاسخ:
    بله
    این پادگان زمانی که سرباز نگهبانی نداشته باشه مرخصی روزبرگ به بومی های منطقه تهران و کرج میدن

    شمارع پادگان لشگرک(جوادالائمه )کسی داره بدع؟؟؟نمیدونم ازکجاپیداکنم؟

    پاسخ:
    شماره اش داخل اینترنت نیست
    از 118 تهران بپرسید

    سلام برادر من امروز اعزام شده میخواستم بدونم رسیدن؟ مامانم نگرانه

    سلام این شماره هایی که بالانوشتین رازنگ میزنیم اما نحوه وصل شدن به اون داخلی موردنظررونمیدونیم.تابالاخره اپراتورمحترمتون برمیدارن انگارارث باباشونو بالا کشیدیم یامشکلات زندگیشون تقصیرماعه همشو روسرما خالی میکنن لطف کنید اولا نحوه اتصال به داخلی روبیان کنیدثانیا افرادی رواونجا بذاریدکه ازلحاظ روانی سالم باشن.

    سلام داخلی گروهان مورد نظر رو‌ که وارد میکنم خود به خود قطع میشه و اصلا به اپراتور وصل نمیشه من چطور‌میتونم با برادرم ارتباط برقرار کنم واقعا متاسفم برای نحوه پاسخگوییتون

  • سمیرا داودی
  • تو رو به خدا ..بگید میشه ملاقتی داشت...من نامزدم الان چهار روزه رفته ...نه صداش رو شنیدم نه دیدمش ...خودم از قلب در راهی بیمارستان شدم...یه راه بدید که بشه ببینمش یا زنگ بزنم ...

    پاسخ:
    سلام
    بله میشه
    سلام . وقت بخیر
    تلفن لشکر 23 پرندک رو ندارید ؟
    پاسخ:
    سلام خیر

    واقعا که این جا بهترین پادگان اموزشی کشوره . حتی گیم نت هم داره. اما با این حال بازم باید بدونید که اگه درس رو گزاشتید کنار و تنبلی کردید پس باید بهعنوان سرباز صفر پی یه سریچیزارو به تنتون بمالید:

    1-هیچ پروتکول بهداشتی در پادگان رعایت نمیشه.حتی اگه یه کرونایی تو گروهانتون باشه.

    2-احتمال قرار گرفتن محل خدمت در لب مرز که محل تردد اشرار و قاچاقچی ها هست.

    3-افراد درجه دار و کادری معمولا خوبن اما همه جا ادم خوب و بد پیدا میشه.

    4-به دلیل کم بودن افراد گروهان ها باید هر یک روز در میون 4 نوبت 2ساعته نگهبانی بدید(اوف نگبانی های نصف شب اونم تو زمستون).

    5-شاید فکر کنید که چون بچه خوبی هستید هرگز قرار نیست تنبیه بشید اما امان از دست بعضی از بچه قاتاقای گروهانتون که باعث میشن همه باهم تنبیه بشید.

    6-اگه از اون بچه های بی زبون و مظلوم هم هستید باید بدونید که قرار کارای این بچه قاتاقا رو شما انجام بدید.

    7-بیشتر تلفنای عمومی پادگان خرابه و تماس با خارج از اون خیلی سخته      (کارت تلفن یادتون نره)

    8- 15 دقیقه وقت برای رفتن به حمام اونم 2 بار در ماه.(یعنی اصلا نمی فهمی)

    9-غداش با اینکه از خیلی از پادگانای دیگه بهتره اما بازم من حالم ازش بهم می خورد.

    10- تخت باید همیشه انکارد باشه و فقط زمان خواب میشه رفت روی تخت

    11-با اینکه میگن ورود سیگار به پادگان به شدت ممنوعه اما این فقط یه حرفه  من که تو دوران اموزشی با انواع مواد مخدر اشنا شدم واقعا مفید بود.

    12- سه دقیقه ای بیدار شدن اونم چهارو نیم صبح. اگه صبحونه نخوری تا ظهر گشنه ای

    13-شاید فکر کنید که دیگه از دست کتاب راحت شدید اما خیر اونجا یه     دفترچه 400 برگه بهتون میدن و میگن باید همشو حفط کنید هر روزم ازتون میپرسنش تازه توی یه مراسمی هم فرمانده پادگان میاد ازتون حتما چند تا سوال از اون دفترچه میپرسه اگه گند بزنید کارتون با کرام الکاتبین.

    14-هر از گاهی هم نصف شبی میان داد و هوار میکنن میگن دو دقیقه ای حاضر شید.

    فکر کنم حالا دیگه دلیل اصرار پدر مادرا که میگفتن درس بخونید رو فهمیده باشید.به نظر من که اگه آدم 12 ساعتم تو روز درس بخونه بازم بهتر از اینه که  2 سال از عمرش هدر بره بعد بیاد توی این بازار خراب دنبال یه شغل بخرو نمیر بگرده .

    باور کنید شرایط این پادگان خیلی خوبه خیلی از این بدتر هم هست امیدوارم مطالب مفید باشه . در آخر: چه بهتر که درس بخونیم و پدر مادرای گل و خودمونو انقدر ناراحت نکنیم .موفق باشید.

     

    پاسخ:
    ممنون

    هزار بار زنگ زدم کو ک جواب میدن پدر ادم درمیاد اخرشم کشک 

    پاسخ:
    سخته ولی شدنیه

    فقط میتونم بگم مزایا زیاد داره بدترین چیزش اینکه ب همه جا تقسیم داره داداش من لب مرز افتاده قم کجا کرمانشاه کجا؟

    پاسخ:
    ربظی به پادگان آموزشی نداره تقسیم شدن

    آنهایی که زمان چنگ تحمیلی سابقه جبهه دارند چگونه و از کجا کارت ایثار باید بگریند

    پاسخ:
    باید از یگان خودشون کارت ایثار بگیرند

  • عاطفه توکلی زاده
  • سلام شوهر من سرباز فراری بوده ما تازه ازدواج کردیم ایشونم اومدن اونجا چون از آموزشی فرار کرده باید می آمد اونجا برای گذراندن دوره آموزشی الان از صبح رفته بازرسی هیچ تماسی نگرفته ما هم نمیتوونیم زنگ بزنیم خبر بگیریم شماره ها دائما مشغوله لطفاً راهنمایی کنید چیکار کنیم خیلی نگرانشیم پذیرش شده یا نه 

    پاسخ:
    احتمالا پذیرش شده مشکلی نداره

    سلام من یک هفته قبل اعزام اقدام کردم برای تمدید سربازی ولی پلیس به اضافه ده میگ چون تاریخ اعزامت زیاد نمونده بسته شده نمیشه تمدید کرد یعنی راه دیگ ای نیست؟؟

    سلام ممنون از وقتی که میذارید

    همسرم ۲ اسفند عازمه ، آیا به متاهل ها اجازه میدن بعدازظهر برگردن خونه ؟

    ضمنا معاف از رزمه و اینکه منزل ما غرب تهرانه

    پاسخ:
    سلام
    بله روزهایی که نگهبان نباشه مرخصی روزبرگ میدن

    سلام وقت بخیر..

    آموزشی سربازان ورودیه بهمن ماه همون ۳۰روزهستش یا ۴۵روز؟؟

    سلام رفیق من ۲ اسفند اعزاممه ساکن تهرانم تو دوران کرونا مرخصی میدن؟و اینکه به نظرت ۲ اسفند مرخصی برا کوچیک کردن لباس میدن یا نه؟

    سلام وقت بخیر

    لطف میکنید مدت دوره آموزشی را اعلام بفرمائید .

    ضمنا باتوجه به این وضعیت جدید کورونا وضیعت پادگان آموزشی مناسب هست .

    از سربازهای تازه وارد تست گرفته می شود

    سلام من پسرم امروز اعزام شد انجا کلی بهمراهش وسایل خوراکی فرستادم و خیلی نگزانشم آیا میگزارند که خوراکی هایش را یا خود ببرد و مصرف کند؟ 

    ببخشید سربازهایی که تازه اوردین پادگان چگونه میتونیم باهاشون تماس بگیریم 2 اسفند 99

  • نیلوفر قلی پور
  • سلام دو اسفند اعزام اوردن کی میتونیم باهاشون صحبت کنی

    هیچ خبری ازشون نداریم 

    سلام خسته نباشید الان پسر من تو اموزشیه بعد دیروز ۳۴۰۰نفر سرباز اوردن فکر کرونا رو نمیکنید ک بچهای ما بگیرن الان پسر من گفته ۱۲۰نفر تو ی اتاقیم خب فکر اینارو بکنید ک یکی کرونا بگیره چی میشه

    این چه وضعیتیه توی پادگان ، اصلا به کرونا اعتقادی دارید؟ همسر من توی پادگانه که تو هر اتاق ۱۲۰ نفر آدم هستن ، یک نفر مریض باشه بینشون تکلیف خانواده ی این همه سرباز چی میشه؟اصلا جون آدما براتون مهمه؟حتی تست کرونا هم گرفته نشده ، واقعا زبان آدمیزاد از این همه  تدبیر قاصره 

    پاسخ:
    اتاق اختصاصی ندارن
    خیلی مبترسین از کرونا نمیرفت
    بعدا میرفت

    سلام

    برادر من ۲ اسفند ۹۹ اعزام شده 

    دو روز اول اومده خونه 

    ولی دو‌روزه ازش خبری نداریم دگه برنگشته هیچ وسیله ایی هم با خودش نبرده فک میکردیم بیاد خونه ،ایا همرو نگه داشتید پادگان؟

    تلفنام همش اشغاله کسی پاسخگو نیست ،نگرانیم لطفا پاسخگو باشید 

    با تشکر

    پاسخ:
    مرتب تماس بگیرین تا بتونین ارتباط بگیرین

    سلام روزهای تعطیل مثل مبعث پیامبر تعطیلن یانه؟

    یا روزای ماه رمضون

    پاسخ:
    خیر تعطیل نیستن 
    ولی ماه رمضان سختگیری کمتری هست

    سلام من داداشم تو یه روستا در رباط کریمه ایا همینجاست و اینکه دو روزه گوشیشو جواب نمیده خیلی نگرانیم خواهشا زودتر جواب بدی همیشه انلاین بوده

     

    پاسخ:
    تو پادگان گوشی ممنوع هست

    سلام وقت بخیر. فرمودین در ماه مبارک رمضان سختگیری کمتری صورت میگیره، یعنی احتمال اینکه عید فطر برگردن هست؟

     

     

     

     

     

    پاسخ:
    سلام
    بله امکانش هست اما نه برای تمامی سرباز ها

    سلام عرض میکنم.برادر من ۱/۲/۱۴۰۰  ینی یک اردیبهشت  رفتن و پادگان صفر پرندک رباط کریم هستن.من توی نظرات خوندم ک سربازا تا یه هفته نمیتونن تماس بگیرن یا ما باهاشون حرف بزنیم درسته!!!.  و اونا برای تماس گرفتن هم تایم خاصی دارن؟ اگر کسی میدونه از چ ساعتی تا چ ساعتی میتونن تماس بگیرن با ما یا ما با اونا؟لطفا یکی جواب بده مادرم و همه خانواده دلتنگشیم

    و برادرم یکم اردیبهشت رفتن کی تموم میشه !!

    پاسخ:
    سلام
    خیر درست نیست
    پادگان تلفن‌ کارتی داره در ساعت های خاصی میتونن تماس بگیرن
  • علیرضا عیوضی
  • سلام من نامزدم 2/1 سال ۱۴۰۰ اعزام شده قرار بوده امروز ظهر برگردن خونه برای درست کردن لباساشون ولی فعلا خبری نشده نگرانیم هر چقدرهم رنگ می زنیم پادگان جواب نمیدین آیا سربازا اومدن امروز یا هنوز پادگان هستن؟

    پاسخ:
    سلام
    بعد تحویل لباس در حالت عادی ممکنه مرخص کنند سربازهارو تا سه روز
    ولی بخاطر این ویروس منحوس ممکنه نگه داشته باشند

    توروخدا جواب منو بدید ازتون خاهش میکنم

    برادرم یک اردیبهشت ۱۴۰۰ رفتن پادگان رباط کریم فصر دو پرندک

    کسی میدونه اونا کِی مبتونن تماس بگیرن؟

    اونا تو چ ساعتی میتونن با خانواده هاشون تماس بگیرن

    یا من باهاشون تماس بگیرم؟

     

    بعد کسانی ک یکم اردیبهشت اعزام شدن و رفتن کِی برمیگردن؟؟؟؟ من هرچقدر هم ک تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست

     

    لطفا جواب منو بدین🙏

     

    پاسخ:
    سلام تلفن کارتی هست میتونن تماس بگیرن بعد کلاس های آموزشی
    در حالت عادی آموزشی دوماه طول میکشه
    در شرایط کرونا احتمالا مدت زمان کمتری مشغول آموزش باشند

    سلام سرباز ها اجازه دارند گوشی ساده در پادگان با خودشون همراه داشته باشن یا خیر ؟

    پاسخ:
    سلام
    هبچ گونه گوشی مجاز نیست در پادگان

    سلام میشه جدیدترین شماره ای که بشه تماس گرفت رو بزارین؟ فقط یکی ازاون شماره های بالا بوق میخوره اونم کسی جواب نمیده

    سلام من برادرم تو پادگان ۰۲ پرندک خدمت میکنه، می خواستم براش چیزی پست کنم، کد پستی اونجا چنده؟

    اعزام ۴۰۰/۴/۱

    سلام.وقت بخیر. برادر من از دیروز برای گذراندن دوره آموزشی راهی پادگان شدند امروز تماس گرفتیم که ببینیم به پادگان رسیده یا نه یا اصلا حضور داره اونجا، اما میگن اگر دیروز اومد امروز اسمش توی سیستم وارد نشده هنوز. الان ما واقعا نگران هستیم.چطور میشه مطمئن شد الان در پادگان هست.

    با سلام متاسفانه من بالغ برصدمرتبه زنگ زدم یا مشغول بود یاجواب ندادن یا گفتند کلاس داره در این زمینه متاسفانه ضعیف عمل کردین.

  • محمد مهدی حیدری
  • سلام من سال1372در آنجا خدمت کردم.میخواستم بدانم پرونده ی پرسنلی اینجانب هنوز موجود هست یا خیر،زیرا کار اداری داشتم...ممنون.

  • سجاد آجرلویی
  • با سلام من سال ۱۹/۳/۹۴اونجا خدمت کردم گردان بعثت گروهان ۲حالاچنتا رفیق داشتم که شمارشونو گم کرده بودم از جایی دیگ هم نمیتونستم بگیرم ب غیر از پادگان حالا یه خوتهشی داشت یه کمکی کنید شمارشونو پیدا کنم ممنون

    سلام. اونجا اگه از کسی گوشی بگیرن در دوره آموزشی، بازداشتش می‌کنن؟ چقدر بازداشت میکنن؟

    سلام من بچه ورامینم و شنبه باید اونجا باشم ولی نمیدونم چطوری باید برم ادنجا مسیر خطی داره از تهران یا قطار شهری یا مترو که خودمو به اونجا برسونم

    سلام از ‌‌ شمال بچه های ما اعزام شدن تلفن نزدن چون کارت تلفن گیر نیومد بخریم چرا خود پادگان در اختیار نمیذاره بی خبری بده ما نگرانیم

    شماره هاتون همش مشغوله  خودتون مشغول میذارید حتما عصرها

    سلام

    من هر چقدر زنگ میزنم به این شماره ها کسی برنمیداره  تو هر ساعتی زنگ میزنم  ولی اصلا جوابگو نیستن چرا؟

     

    سلام من مادر یکی از سرباز هاهستم از وقتی اومده هنوز ازش خبری داریم اسمش میثم بیگی هست کارت تلفن هم داره لطفا بهش بگین باهامون تماس بگیره

    سلام من مادر یکی از سرباز ها هستم از وقتی اومده ازش خبری نداریم اسمش میثم بیگی هست کارت تلفن هم داره لطفا بهش بگین باهامون تماس بگیره

    سلام اقای محترم همسر بنده با فوق لیسانس داره ،الان اونجا خدمت میکنه 

    متاسفانه اصلا برخورد مناسبی ندارید 

    اگر توانایی ندارید اونجا کار کنید از سمت و جایگاه خودتون انصراف بدید .نه این که با دل و روان هزاران افراد بازی کنید

    میشه تروخدا کمکم کنید به نامزدم زنگ بزنم  نمدونم تو کدوم گروه و گردان هستن  ازش خبری نداریممو😭😭😭😭😭😭 و نمیدونم باید چطورب ازش خبر دار بشم تروجون هرکی میتونید کمکم کنید 

    چرا اخه نمیزارید اونجا زنگ بزنن سرباز ها بخدا چشم به راه دارن😭😭😭😭😭😭

    میشع کمکم کنید بتونم به عشقم زنگ بزنم گروه دانشن و هیچیو نمیدونم ولی نمیدونمم چطوری باید بهش زنگ بزنم😔

    سلام ببخشید مرخصی های پادگان عبدالحمید انشایی چطوریه میشه بگین🥲

    سلام خسته نباشید 

    من بردارم ۵ روز هست که وارد آموزشگاه شده و ما از اون موقع تا حالا ازش خبری نداریم  هرچی هم با پادگان تماس میگیریم یا خط اِشغال هست یا خط خراب هست یا وقتی جواب میدن میگن اسم گردان و ما هم چون ازش خبری نداریم‌ نمی دونیم تو کدوم گردان افتاده بعد که ما میگیم نمی دونیم تو کدام گردان افتاده میگن فردا آمار در میاد فرداش هم زنگ میزنیم میگن هنوز آمار در نیامد فردا زنگ بزنید . ما الان چیکار کنیم؟

    سلام  خسته نباشید 

    بردارم ۱ مهر وارد پادگان ۰۲ پرندک شد برای آموزشی اون روز بعضی از سرباز ها لباس هاشون رو گرفتن و از پادگان خارج شدن ولی بردار من و چندین‌ سرباز دیگه از پادگان بیرون نیامدن‌ پدرم تا ساعت ۴ بعداظهر اونجا و ایستاده و وقتی دید خبر ی از برادرم نشد آومد خونه از اون روزه تا الان که ۵ روز هست ما خبری از برادر م نداریم  روز ۲ مهر جمعه زنگ زدیم گفتن اسم گردان گفتیم نمی دونیم گفتن شنبه آمارشون‌ در میاد ما شنبه هم زنگ زدیم گفتن هنوز آمارشون‌ در نیامد یکشنبه زنگ بزنید و روز یکشنبه هم که اصلا جواب ندادن هر ساعتی زنگ زدیم جواب ندادن امروز هم هرچی زنگ میزنیم جواب نمی دن پدر و مادر من خیلی نگران هستن میترسن‌ بردارم رو منتقل کرده باشن یه پادگان دیگه 

    اگه آمارشان در نیاد و بردارم هم تماس نگیره ما باید تا یک ماه دیگه از بی خبر باشیم

    اسم بردارم صابر کیائی هست  خواهش میکنم جواب بدید🙏🏻🙏🏻

    من به پادگان هرچی زنگ میزنم جواب نمی دن 

    محض رضای خدا تلفن‌تونو ک جواب نمیدین حداقل اینجا بدین مردیم ما از نگرانی☹☹

  • غلامرضا سرلک
  • سلام من در سال 76 در پادگان پرندک خدمت کردم متاسفانه نرفتم کارت پایان خدمت خود را تعویض کنم .الان یکماه هست رفتم پلیس بعلاوه دهولی میگن از قسمت ترخیص پرندک باید جواب بدن لطفا هرچی تماس میگیرم جواب نمیدن .راهنمایی کنید.

    سلام خسته نباشید من اصلا از داداشم خبر ندارم چرا زنگ نمیزنه خیلی نگرانشیم 

    سلام حتماباید اسم گردانشونوبدونیم تا بتونیم باهاشون حرف بزنیم؟

  • سهیل پناهی مقدم
  • سلام خسته نباشید من سرباز پادگان بودم دوران اموزشی و شکایت داشتم میخواستم ببینم شماره ارتباط جناب سرهنگ شهریاری گم کردم امکانش هست باهاشون ارتباط برقرار کنم

    سلام چرا هرچی زنگ میزنم به این شماره ۰۲۱۵۶۷۳۱۰۰۱ اِشغاله

    میخام با داداشم صحبت کنم سربازه 🥺😞

    سلام کسی تو گروهان ۴۵اینجا هست من از داداشم بیخبرم؟؟؟؟

    سلام کسی تو گروهان ۴۵اینجا هست من از داداشم بیخبرم؟؟؟؟ اسم گردانشو یادم رفته و نمیشه باهاش ارتباط گرفت توروخدا جواب بدییین 

    سلام خسته نباشید من ۱ دی اعزامم روز اول لباسامونو تحویل دادن مرخصی میدن بهمون؟؟

  • محمدرضا نوری
  • سلام خسته نباشید پارکینگ برای خودرو داره این پادگان؟ 

  • محیا حیدری
  • سلام. میخواستم بدونم میتونم به ادرس پادگان بسته ی پستی بفرستم فقط اسم سرباز رو میدونم به دستشون خواهد رسید؟ 

  • مهدی باقری
  • سلام ببخشید هرچی تماس میگیریم با پادگان موفق نمیشیم همش اشغاله برادرم سربازه دوروزه خبری نیست نگرانشیم 

    بریم اونجا میزارن ببینمشون؟؟؟؟

  • مهدی کیانزاده
  • سلام چجور میشه به پادگان زنگ زد مشغول همش

    پسر یک دی اعزام شده فوق لیسانسه..تا الان که ۲۹ روز گذشته هفته ای کمه کم سه بار پاس میده...ولی خیلی ها یکبارم نگهبانی ندادن. ..پارتی دارن نامه از بالا دستی آوردن. ..انصاف نیست...لطفاً به گوش فرماندهان برسانید. .

    تعریف منطقه عملیاتی رو بفرمایید لطفا

    در زمان جنگ توپخانه 33 پرندک منطقه عملیلاتی نبوده است؟

    سلام من با پادگان تماس میگیرم قبل وصل شدن قطع میشه نگران بچمم چجوری تماس بگیرم خبردار بشم

    با سلام چرا سربازها رو اجبار کردید وسایل شخصی از اونجا بخرن ما همه چیز خریده بودیم میگن دوباره اجبار کردن باید از اینجا بخرید این چه کاریه سرباز شاید پول همراه نباشه شما کرامت انسانی زیر پا گذاشتید لطفا شماره حراست پادگان بهم بده دلیلش بگه 

    سلام چرا هر چقد زنگ میزنم یا اشغاله یا کلا نمیگیرع

    سلام من 12/01اعزام میشم به 02پرندک میگن ک در این دوره چون یه ماه مونده به عید آموزشی کوتاه میشه و بیست و هشتم نهم مرخصی میدن تا بعد سیزده میخواسم بپرسم باید یه ماه کامل بمونم یا مرخصی هم میدن ،از طرفی چون پدرم بالای 61سال هستش تک پسرم آیا تبعیضی قائل میشن؟

  • مسعود جلالی
  • سلام، کد پستی پادگان 02 رو اگه کسی میدونه اعلام کنه جهت ارسال نامه و مدارک لازم دارم 

    باعرض سلام و احترام برای دریافت کارت ایثارگری فردی که فوت شده چه مدارکی نیاز هست وچه ساعاتی میشه برای کارهای اداری مربوط به کارت ایثارگری مراجعه کرد.باسپاس

    با سلام ، اولین روز آموزشی همسر بنده است قرار بود بعد از ساعت ۴ برگردد خانه اما هنوز بازنگشته از یکی از دوستانش سراغش را گرفتم ک گفت پادگان مانده 

    تلفن پادگان هم می گوید تمام خطوط اشغال می باشد !  

    ۱۵۰ بار زنگ زدم،دریغ از اینکه یک تلفن جواب بدن. چه سیستمیه واقعا.تلفن نمیذاشتید راحت تر بود، حداقل دلمون خوش نبود تلفن هست.

     

    اگه تلفنا داغونه حداقل ۵ به بعد موبایل های ساده شون رو بهشون بدید.

    غذا  که داغونه

    بهداشت هم که رعایت نمیشه

    تا قبل از خواب هم که اجازه روی تخت نشستن ندارن

    سربازیه یا اسارت🫡🫤

    خدا خیرشون بده ..با اولین تماس بهترین پاسخ رو بمن دادن

    سلام ببخشید همسرم پادگان ۰۲ارتش هست من خبر ندارم چی کارکنم ترو خدا راهنمایی کنید 

    سلام ترو خدا جواب بدید تلفن هم جواب نمیدید و اشغال می زنه من یک زن تنها چی کارکنم همسرم اونجاست خواهشاً جواب بدید کی می یاد  یا زنگ بزنن

     

    سلام خدا پشت و پناه همه سربازان

    وقت ملاقاتی سرباز اموزشی چ ساعت و چه روزیه ؟ ممنون میشم پاسخ بدین

    به عنوان کسی که اونجا آموزشیشو گذرونده بهتون میگن نگران هیچی نباشید. صفر دو کلا کویته. مخصوصا واسه سربازا لیسانس به بالا. 

    شماره تلفن گروهان مقداد  گردان تکاور  میخوام  لطفا  یکی جواب بده

    سلام.میشه درخواست داد که خدمت سربازیم رو اونجا باشم !؟؟ 

  • عزیز عبدالخانی
  • با سلام .

    من اهل خوزستان هستم ودر زمان جنگ در پادگان پرندک خدمت کردم وتازه به یک پادگان در اهواز برای صدور کارت ایثارگر مراجعه و مدارک تحویل دادم . و منتظر هستیم که بیاد .میشه درخواست رو پیگری کنید یا درخواست پیگیری رو از طریق تماس با پادگان در ارتباط باشیم

    سلام سربازآموزشی پول نقدباید داشته باشه پادگان بابت لباس وسایل پول میگیرم یا نه نباید پول ببره ممنون جواب بدید

    سلام چشم من ضعیفه ولی درحدی نیست که معاف از رزم بشم میتونم تو اموزشی عینک بزنم؟ یا موقع تیراندازی 

    دوس پسرم اونجاست میزارن باهاش حرف بزنم؟ اگه گوشی رو برداشتن بگم چی؟

    خسته نباشید من هرچقدر تماس میگیرم جواب نمیدن یا دائما اشغاله یا کلا قطع مجبیشتر از ١٠٠ بار زنگ زدم

    خسته نباشید من هرچقدر تماس میگیرم جواب نمیدن یا دائما اشغاله یا کلا قطع بیشتر از ١٠٠ بار زنگ زدم

    سلام وقت بخیر من نامزدم ۳ روزه که زنگ نزده هرچقدرم که زنگ میزنم به شماره های بالا میگه اشتباهه چیکار کنم گردان بعثت گروهان چهارم هستش

    سلام ببخشید من دوست پسرم سرباز است اگر بهشون بگم نامزدش یا خالشم بهم اجازه صحبت کردن میدن؟

    اگر میدن باید به همون شماره ای که خودش زنگ میزنه زنگ بزنم؟

  • پژمان سلطانی
  • سلام خسته نباشید میخواستم بگن یگان من سا حفاجا تو آمریکا خورده ادرس نداره آدرسش کجا میشه

    سلام ببخشید امروز اولین روزی بود که نامزدم رفت سربازی چند روز بعد اجازه میدن برگرده خونه؟اصلا اجازه میدن؟

    سلام ببخشید کسی که ۱ اسفند رفته همین ماه کی میتونه زنگ بزنه 

    لطقا جواب بدید خیلی دلواپسیم

    سلام 

    استاد بنده در سالهای 67 الی 69 در گروه 99 پدافند نزاجا خدمت کرده ام برای  استفاده کردن از مزایا کسری خدمت چکار باید انجام بدهم  

    ارتش کلمه غرور امیز باعث افتخار خیلی نظم وقانون دارن واقعا عالیه

    سلام زنگ بزنیم میازرن با سرباز حرف بزنیم!؟

    و اینکه من نمیدونم کجاست اگ اسم بگیم حله!؟ ففط میدونم پادگان رباط کریم🥺😕

    سلام چرا هرچی زنگ میزنم جواب نمیدن توروخدا یکی جوابمونو بده خب ما نگرااانیم

    باسلام و عرض خسته نباشید. بنده ۸/۱ اعزامم. متاهل هستم محل سکونت فردیس هست. ایا احتمالش هست بیوفتم ۰۲ ارتش

    من بعداز عجب شیر افتادم این پادگان و نیومدم کلا الان هفت سال گذشته اگه بخوام برم سربازی کجا برم  میتونم بیام پرندک؟ چون عجب شیر گفتن تو از اینجا تموم شدی   ، ولی خب امریم نمیدونم کجاس

    اون تلفن گوه مصب جواب بدین.سربازگرفتین برده نگرفتین که.پادگان که آب  شرب نداره.حموم نداره.عرضه یه تلفن بیشترگذاشتن هم ندارین.پس نگین جنگ نرفته.این از جنگ هم بدتره.ایشالله درد بی درمون این سربازا بگیره رو بچه هاتون که اینارو انقدر سختی میدین کثافتا

    سلام می خواهم با بردارم امیررضا حیدری الان در آموزشی ک 12روزه رفته زنگ بزنم حرف بزنم مادرم دل نگرانه  

    توروخدا بگید به کدوم شماره زنگ بزنم که تکاوری جواب بدن 

  • سلبعلی فدایی بابادی
  • سلام من تلفن ایثارگران پرندک یا شهید انشایی میخوام 

    به سوابق خدمتم نیاز دارم. لطفا همکاری کنید من از خوزستان نمیتونم بیام تهران. خیلی دوره من سرباز زمان جنگم. تلفن تماس من 09166177297

  • مجتبی هراتیان
  • من اعزامی ۱۸/۱۱/۶۵هستم ازسال ۶۶در پشتیبانی ترابری واقع در سردشت تیپ ۳ تا ۸/۱/۶۸خدمت کردم برای کارت ایثار ازمشهد لشگرثامن اقدام شده نزدیک ۲ساله میگن از لشکر جواب نیامده   لطفا راهنمایی کنید تشکر

    سلام برادرم چهار روز ازش خبر نداریم خیلی مادرم نگرانه و استرس داره اسم گروهان و اینا هاشم نمیدونیم توروخدا بگید چجوری میتونیم باهاش تماس بگیریم

    سلام اقا ببخشید سرباز ما الا ۴۹ روزه اومده اموزشی چرا نمیاد 

    نگرانیم ما هم 

    کی میاد اخه 

    اقا کی قراره جواب بدید

    ببخشید من چن روز پیش می ام دادم جواب ندادی شماره فرمانداری بدید حد اقل 

    بابا الا ۵۲ روز شده نیومده هنو تلفناهم ک قطعه 

    نگرانیمم خوب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی