پادگان 02 پرندک داخل پرانتز همون 02 شهید انشایی

وبلاگی برای سربازای اعزامی برج 8 سال 93 به بعد

پادگان 02 پرندک داخل پرانتز همون 02 شهید انشایی

وبلاگی برای سربازای اعزامی برج 8 سال 93 به بعد

وبلاگو ساختم که بچه های سرباز پادگان پرندک همدیگه رو سریع تر پیدا کنن
باهم آشنا بشن و بتونن بهم کمک کنن
اطلاعات لازم رو هم میدم خدمتتون که مشکلی براتون پیش نیاد
یا علی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سربازی در ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا به طور متناوب از خدمت وظیفه استفاده کرده است. برای مثال در سال ۱۸۶۳ فراخوان نیروهای وظیفه باعث ایجاد شورش‌های نیویورک شد. بعدها در سال ۱۹۱۷ که ایالات متحده وارد جنگ جهانی اول شد دولت این کشور از فراخوان خدمت وظیفه استفاده کرد. نخستین دوره خدمت وظیفه در زمان صلح نیز با لایحه‌ای به نام خدمت و آموزش انتخابی در سال ۱۹۴۰ برگزار شد. خدمت وظیفه فعال (فراخوان) در سال ۱۹۷۳ در این کشور به پایان رسید. هم‌اکنون از پسرانی که در سنین بین ۱۸ تا ۲۴ سال قرار دارند خواسته می‌شود در نظام خدمت انتخابی ثبت‌نام کنند. هدف این خدمت «فراهم آوردن نفرات کافی برای نیروهای مسلح در شرایط اضطراری است» و هدف دیگر آن نظام سلامت فردی کارکنان است.[۷] از دیگر اهداف این طرح ایجاد برنامه‌ای برای فرمان‌شکنان وجدانی است تا آن‌ها نیز بتوانند در خدمات جایگزین کار کنند. از سال ۱۹۸۶ تا به حال هیچ‌کس به خاطر تخطی از قوانین نظام وظیفه کشته نشده است. زنان نمی‌توانند در خدمت انتخابی آمریکا ثبت‌نام کنند اما این اختیار را دارند تا به عنوان داوطلب به ارتش بپیوندند.

  • shabro erfani
  • ۰
  • ۰

تمدید مهلت پرداخت جریمه مشمولان غایب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار سید حمید صدرالسادات با اشاره به اینکه در نحوه پرداخت مبلغ طرح جریمه مشمولان غایب هیچ گونه تقسیطی از سوی مراجع تصمیم گیرنده پیش بینی نشده است گفت: با توجه به درخواست تعداد قابل توجهی از متقاضیان برای تمدید مهلت پرداخت جریمه و بهره مندی از تسهیلات، فرصت واریز وجه جریمه از 20 مهر ماه به مدت دو ماه دیگر تمدید شد.


وی افزود: طرح جریمه مشمولان غایب با پیش ثبت نام مشمولان غایب دارای بیش از 8 سال غیبت از 15 اسفند ماه سال گذشته آغاز شد که در این طرح بیش از 288 هزار متقاضی، درخواست خود را ثبت کردند.


سردار صدر السادات تاکید کرد : براساس بند (ط) تبصره 16ماده واحده قانون بودجه سال 93 ، مشمولان غایب متاهل از 5 درصد و دارای فرزند به ازای هر فرزند از 5 درصد تخفیف کل مبلغ جریمه برخوردار می شوند.

  • shabro erfani
  • ۰
  • ۰

خبر خوش برای سربازان متاهل
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت واریز مبلغ جریمه مشمولان غایب خبر داد و با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته به سربازان متاهل گفت: براساس دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح سربازان متاهل در نزدیک ترین یگان محل سکونت همسر می توانند خدمت کنند.

خیلی خوبه اینجوری متاهلا نزدیک میشنن به همسر و عیال

من خودم متاهل بودم خدمت کردم

  • shabro erfani